Stiu la cine sa apelez atunci cand imaginea mea are de suferit

In orice business este necesara evaluarea riscurilor sau a unor amenintari existente in mediul in care acesta isi desfasoara activitatea. Pentru aceasta este nevoie de o echipa de specialisti care sa aiba pregatit un plan ce include impactul conditiilor climaterice, framantarile politice, posibilele accidente de munca, reactii ale societatii civile sau ale diverselor institutii religioase. Pe de alta parte, un factor important de luat in calcul sunt crizele prin care respectiva organizatie a mai trecut, cum a reactionat si cum a iesit din respectiva criza.

Asa cum spun si specialistii din domeniu, comunicarea de criza presupune cateva activitati, printre care evaluarea riscurilor, planificarea comunicarii de criza, raspunsul si refacerea organizatiei.

Pe scurt, planificarea managementului crizelor cuprinde definirea posibilelor situatii de criza, elaborarea de politici pentru prevenirea lor, formularea de strategii si tactici pentru gestionarea fiecarei crize potentiale, identificarea celor care vor fi afectati de ele, crearea unor canale de comunicare eficiente destinate celor afectati, cu scopul de a diminua consecintele negative asupra renumelui organizatiei, testarea intregului plan.

Pentru aplicarea unui plan de comunicare de criza, specialistii in relatii publice au un rol foarte important, iar printre atributiile acestora se numara faptul ca trebuie sa se informeze asupra evenimentelor, cauzelor acestora si consecintelor in plan uman, material, in perioada imediata si viitoare, sa cunoasca masurile luate pana in momentul producerii crizei, sa convoace presa inainte ca aceasta sa ceara acest lucru, sa constientizeze jurnalistul, ca ei sunt sursa cea mai verosimila si sa le raspunda acestora la intrebari, sa conduca negocierile care se desfasoara intre presa si reprezentaii organizatiei, sa nu dezvaluie numele victimelor inainte ca familiile acestora sa fie anuntate, sa nu le fie teama sa-si contrazica anumite afirmatii, daca evolutia situatiei infirma primele analize, contrazicerea fiind preferabila unei minciuni.

Altfel spus, managementul crizelor se traduce ca fiind luarea deciziei, controlarea celor intamplate inainte ca acestea sa afecteze organizatia. Planificarea managementului crizelor si al situatiilor de risc reprezinta cheia supravietuirii marilor firme. Cu acest scop, a luat nastere agentia Tudor Communication care sa te ajute sa nu-ti pierzi buna reputatie, sa ai posibilitatea unei strategii care sa rastoarne situatia in favoarea ta si sa te ajute sa reduci pierderile.

Mai mult decat atat, specialistii in relatii publice de la Tudor Communication actioneaza rapid si in cel mai convingator mod, astfel incat sa te ajute sa transformi orice situatie de criza intr-o oportunitate care sa te salveze. Toate acestea sunt posibile datorita experientei acumulate si profesionalismului cu care trateaza fiecare situatie in parte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *